La multi ani!

22 Apr

Lume!!Azi acest fic”Noi inceputuri” implineste 1 an :)).

Din lipsa de ocupatie in timp ce ma uitam pe diferite bloguri,am dat de fostul meu blog pe care era postat acest fic.Adica aici: http://yoyomiaa.blogest.ro/index.htm.

Uitandu-ma la cat de putin am postat pe acelo bolg,mi-a sarit in ochi o data.Si anume cea de 22 aprilie 2010.M-am uitat la titlu si ce am vazut?Numele primului capitol.Deci prin urmare azi este ziua de nastere a ficului.Stiu suna ciudat :)) .

Noi Inceputuri e mai mare decat mn cu 2 luni :(( :)).

Oricum sper ca acest fic sa aiba cititori in continuare(atunci cand voi posta urmatoarele capitole) si sa ii uram un calduros „LA MULTI ANI!”.

P.S.:Stu ca am luat-o razna.

3 răspunsuri to “La multi ani!”

  1. Aly Aprilie 22, 2011 la 4:01 pm #

    DRAGUTZZ RAUU

  2. alleksa Aprilie 22, 2011 la 4:01 pm #

    LMAA:x:)

  3. Belly-Welly Aprilie 22, 2011 la 4:02 pm #

    La multi ani ficului tau:*X

Lasă un răspuns

